להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

הסודות של הפילינג

פילינג היא למעשה שיטה פופולרית להשלת תאי עור שמטרתה עידוד היווצרות של תאים חדשים. לפילינג יש המון צורות, דרגות, מטרות ואפילו טקסטורות; יש פילינג עמוק ויש פילינג קל, יש פילינג ביתי ופילינג מכאני, יש פילינג ייעודי למטרה מסוימת, ויש פילינג שמתאים במיוחד לעונת החורף. איך אני אדע איזו שיטה מתאימה לי? בואו נעשה קצת סדר…

פילינג ביתי הוא פילינג שניתן לבצעו בבית באופן עצמאי. הוא נועד לרענן את העור, ליצור מראה זוהר, וניתן לבצע אותו בתדירות של אחת לשבוע. פילינג עמוק לעומת זאת, הוא הליך רפואי לכל דבר, ומבצעים אותו אך ורק אצל רופא עור המתמחה בכך. הוא נעשה תחת הרדמה חלקית וההחלמה ממנו ארוכה יחסית. ויש דרגות ביניים בטווח של פילינג קל עד בינוני, אשר בו מתמחות קוסמטיקאיות. שכן לנשים הסובלות מבעיות עור שונות, או לכאלה המעוניינות במענה מקצועי יותר, הטיפולים השטחיים לא יספיקו.
וכאן חברת מעבדות GIGI נכנסת לתמונה – עם מגוון רחב של פילינגים! ולמה למעשה כל כך הרבה סוגים? כי יש כל כך הרבה מטרות, ומי שקובעים את מטרת השימוש בפילינג, הם החומרים הפעילים, והריכוז שלהם. כך למשל יש פילינגים קלילים שנועדו לניקוי העור ומסירים למעשה תאים מתים מהשכבה העליונה שלו, ויש פילינגים פעילים יותר אשר מכילים ריכוזים שונים של חומצות ומעודדים התחדשות מואצת של העור. פיליניגים מסוימים מיועדים לכל עונות השנה, אולם יש פילינג לחורף שפועל עמוק יותר, שכן כשמזג האוויר קר יותר, ההחלמה לעור נעימה ומהירה יותר. יש פילינגים טיפוליים לתופעת האקנה, ואחרים שמותאמים ספציפית לטיפול בעור שמן ובעייתי. יש פילינגים מיוחדים שמטפלים בפיגמנטציה, וכאלה שנועדו לטיפולי אנטי אייג’ינג.

חברת מעבדות GIGI מציעה כאמור סוגים רבים של פילינג – כמה מהם מיועדים לשימוש אצל קוסמטיקאית בקליניקה בלבד, ואחרים שניתן לשימוש בבית. אחד מהם הוא פילינג אורז – אבקה עדינה המשלבת גרגירים מיקרוסקופיים של אורז, שיבולת שועל ונגזרת של ויטמין C. לאחר הרטבה במים, האבקה פועלת כפילינג לניקוי יעיל של עור הפנים ללא גרימת גירויים, שריטות או אדמומיות. בבית תוכלי להשתמש גם במי פילינג לניקוי ואיזון עור הסובל מיובש או משומניות יתר – פילינג עדין להסרת תאים מתים, לכלוך ושומן. בכל שאלה או הבהרה, אנו ממליצים בחום לפנות לאחת הקוסמטיקאיות שלנו על מנת שהיא תוכל להתאים לך את הטיפול והפילינג שהכי מתאים לך.

כמה עובדות חשובות על שימוש בפילינג:
*בחורף, על מנת ליצור אפקט מצטבר, מומלץ לבצע סדרה של 6-4 טיפולי פילינג.

*בתקופה בה עושים פילינג, חשוב לנהוג במשנה זהירות בכל מה שנוגע לחשיפה יזומה לשמש: גם בחורף יש למרוח מקדם הגנה, ואפילו לחבוש כובע.

*ככל שגוון העור כהה יותר, כך הוא בקבוצת סיכון גבוהה יותר לסבול מתופעות לוואי בעקבות פילינג.

דילוג לתוכן