להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

אלכוהול והעור שלך

מריחת סרום או קרם לחות יכול למנוע חמרמרת(הנגאובר)? לא, אבל הוא יכול למנוע מהעולם לראות על הפנים שלך את נזקי הלילה הפרוע שעברת! מעבדות ג’יג’י עוזרת לך לעבור את לילות הקיץ בשלום גם לאחר לילה רווי במוחיטו.

רואים את הקוקטייל על הפנים שלך

כולם מודעים לעובדה שאלכוהול אינו מיטיב עם הגוף. הוא גורם להתייבשות, משבש מערכות ופוגע באיברים פנימיים. שתיית מים עוזרת לנטרל את ההשפעה רק במידה וצריכת האלכוהול הייתה מתונה. לא רבים מודעים לעובדה כי צריכת אלכוהול מוגזמת, ואין הכוונה לכוס יין עם הארוחה, משפיעה באופן ניכר על עור הפנים ובחומרה רבה יותר מאשר על הגוף. אלכוהול גורם להיווצרות מצב דלקתי בעור המאט את הפעילות הנורמלית ביום ובלילה, מגביר את היובש, גורם להופעת נימים נראים לעין, לנפיחות בעפעפיים וגוון אפרפר וחסר חיים. מעבדות ג’יג’י, החברה שחוגגת 60 שנים של טיפוח מקצועי מביאה כאן כמה טיפים כיצד לצמצם את הנזקים הנגרמים לעור הפנים מתוך הניסיון העצום שנרכש בקליניקות המקצועיות.

אלכוהול נגד עור הפנים

אלכוהול בכמות מופרזת משנה את זרימת הדם לעור ופוגע במראה. האלכוהול גורם להרחבת כלי הדם הקטנים וזרימת הדם המוגברת, סמוך לפני העור, הופכת אותו לאדמומי ורגיש. תחושת החום הנוצרת גורמת לשבירת נימי דם ומעודדת התנדפות של לחות טבעית בכל שכבות העור. היובש מוביל להופעת קמטוטי יובש וללא טיפול מיידי בהשבת לחות הם הופכים לקמטים עמוקים.

לקראת לילה של בילוי כדאי להרוות את העור בעזרת סרום מסדרת “ביופלזמה” המכיל קומפלקס של אצות שפיתחו יכולת השרדות בתנאים קשים. הסרום עוזר לעור להלחם באנטי-אוקסידנטים, מצמצם פגיעה בנימי הדם הקפילירים ובעיקר מונע אובדן לחות טבעית. לצד הסרום כדאי גם להצטייד בקרם עיניים עשיר של מעבדות ג’יג’י מסדרת “איי-קר” כדי למנוע את הופעת השקיות – ולהשתמש בו בוקר וערב לפני ואחרי סצינת השתיה המופרזת.

אלכוהול ושינה

שתיית אלכוהול אומנם יוצרת “תחושה רדומה” אבל היא פוגעת באיכות השינה. כאשר הגוף אינו נח כראוי נפגעים תהליכי התיקון הטבעיים המתרחשים בשעות הלילה. מספר משקאות אלכוהוליים בשעות הערב יגרמו לתחושת נמנום, אבל מהר מאוד האלכוהול מזרז פרץ של הורמון הנוראפינפרין הנובע מהתרגשות או מתח. שעות וימים לאחר לגימת המשקה הורמון זה מותיר את עור הפנים במראה מנומר ועכור. כדי למנוע את התופעות ול’עזור’ לעור לתפקד כרגיל ולתקן נזקי שתיה, מעבדות ג’יג’י מציעה להשתמש בקרם לילה משקם מסדרת “ריקוורי” או במסכת הלחות מסדרת “אוקסיג’ן פריים” בלילה שלפני ולמשך שלושה לילות אחרי. המסכה עשירה בחמצן נוזלי המאפשר לתאי העור לקבל את החומרים הדרושים לתהליכי ההתחדשות ומונעת התקבעות נזקים על שכבת העור העליונה.

משקה חריף מול יין

שתית משקה חריף, בניגוד לכוס יין, יוצרת בעיות גופניות רבות ועיקרם מתרכז בכבד המטפל בסילוק מולקולות האלדהידים הרעילות שבאלכוהול. האלדהידים הרסניים כיוון שהם גורמים לנזק תאי בקרומיות הפלזמה, בחלקים שונים של גרעין התא ועד ליצירת מצב דלקתי בעור. בנוסף, תכולה גבוה של סוכרים בקוקטיילים ובמשקאות מוגזים מגבירים את התגובה הדלקתית בעור.

עצות לשתייה נבונה יותר:

אל תשתו אלכוהול על קיבה ריקה.

שמרו על לחות הגוף באמצעות שתייה מרובה של מים. שמרו על הלחות בעור הפנים בעזרת שילוב של סרום פעיל וקרם לחות עשיר.

מזונות ירוקים מסוגלים לנטרל השפעות רעילות של אלדהידים. קומפלקס “5 NAS” בסדרת “ביופלזמה” מכיל מיצוי אצות המנטרל את ההשפעה הרעילה בתאי העור.

אם אתם שותים משקה חריף, הימנעו ממיצים או משקאות מוגזים עתירי סוכר. העדיפו משקאות על בסיס מי סודה וטוניק.

קפה אינו סם נוגד לאלכוהול. בפועל הוא יגביר את היובש, יגרום לכם להרגיש גרוע יותר ולהראות רע יותר!

דילוג לתוכן