להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

ארומה-תרפיה וטיפוח העור

כל מה שרצית לדעת על ארומה-תראפיה בדגש טיפוח העור
האם יש דרישת מינימום לתכולת השמנים על מנת שניתן יהיה לומר שהטיפול מבוסס על שמנים ארומה-תראפיים ?

אין כל דרישת מינימום של תכולת שמנים על מנת לקבוע שמוצר או טיפול מבוססים על תורת ארומה-תרפיה וחבל שכך. איכות המוצר נקבעת על ידי הריכוז והאיכות של השמן בתהליך הפקתו. ישנם מוצרים המכילים רק מרכיב אחד ויש כאלה שמכילים שנים-שלושה או יותר. במקרה של שילוב בין מספר שמנים חשוב להקפיד על שילוב נכון ולא על ריכוז.

האם יש דרגות שונות של שמנים ומהי יעילותם

זיקוק היא השיטה הקלאסית להפקת שמנים מן הצמח. מזקקים את הצמח והתוצאה היא שמן בעל עוצמה רבה.

חיוני להבין כי לכל שמן אופי מיוחד, הנובע מטיב מקורותיו- מאיזה חלק בצמח הופק, היכן נקטף, העונה והשנה ואף מועד פריחתו (בוקר או ערב). אם נערוך את כל הנתונים הללו נוכל להבטיח כי התוצאה הסופית תהיה שמן טהור בעל איכות גבוהה, עשיר בויטמינים או חמצן, מלחים מינרלים או כלורופיל. כך תהיה השפעה מקסימאלית על העור.

האם למוצרים המכילים שמנים ארומה-תרפיים יש אכן השפעה על העור ואם כן איזו

השמן הוא כוח החיים של הצמח והאנרגיה המאפשרת את יכולתו לשרוד אפילו לאחר שנקטף. ההשפעה על הגוף ממשית, משום שהשמן חודר את מחסום העור, מאזן, מעורר, מטהר ומחדיר חמצן. השפעת השמן על הגוף נובעת ממבנהו המולקולארי. מולקולה של שמן עשויה גז ועל כן חודרת לאפידרמיס דרך הנקבוביות אל תוך זרם הדם וכך יש לה השפעה פנים-עורית אמיתית. על מנת לבדוק את תכונות השמן יש להיוועץ בכימאים המסוגלים לערוך תרשים של ביצוע השמן ולייעץ כיצד יופקו ממנו מיטב התוצאות.

האם יש מינון תכולה מיוחד הקשור למוצרי ארומה-תרפיה

המינונים המקובלים ביותר קשורים לריכוז השמן ולקוקטיל בפורמולה. שמנים מסוימים פעילים מאוד ויש לשלבם בכמות קטנה ביותר, לאחדים השפעות שליליות מסוימות שיש להביא בחשבון.

תכולה גבוהה מדי של שמן בתכשיר עלולה להיות רעילה ועל כן שילוב שמנים באיזון יבטיח תוצאות אופטימאליות של כל שמן ושמן. יש להיוועץ ברופא לגבי מטופלים שסובלים מבעיות לב, לחץ דם גבוה או נמוך, אפילפסיה, סוכרת וסרטן. יש לנהוג בזהירות גם לגבי נשים בהריון.

מה הם השמנים הפופולאריים ביותר בטיפוח העור ומהי השפעתם

ERGAMOT – לריפוי וחיטוי

פלפל שחור – ממריץ

לימון – מכווץ

NIAOULI – מרחיב מעברי דם

שושנה – מרענן

SANDALWOOD– אנטי-בקטריאלי

YLANG-YLANG – מחטא

ברוש – מכווץ נימי דם

קמומיל – מגליד

דילוג לתוכן