להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

בקיץ שומרים על הנעורים

ימי הקיץ הלוהטים, הקרינה החזקה, הלחות הבלתי נסבלת והמיזוג המייבש, אינם תורמים לשפיות ובטח שלא לבריאות ומראה עור צעיר וחיוני. הנה כמה דרכים לשמור על המראה הצעיר וחיוני בעזרת כמה כללי טיפוח בסיסים שיעזרו לכם למנוע נזקים לעור ולעבור את הקיץ רעננים, מוגנים ובעיקר שפויים.

ניקוי פנים

החום והלחות גורמים להזעה מוגברת המתערבבת עם הפרשת יתר של שומן עורי (סבום). אל התערובת הזאת נצמדים גם האבק ו/או שאריות איפור הסותמים את הנקבוביות ויוצרים שכבה חומצית על העור. בקיץ חשוב לשטוף את הפנים, ללא קשר לסוג העור, עם סבון פנים עדין הממיס את השומנים והלכלוך ולעזור לעור ל’נשום’ טוב יותר. בוקר וערב, לאחר שטיפת הפנים מומלץ להשתמש גם במי פנים להשלמת הניקוי. מגבונים מיוחדים לניקוי הפנים יכולים לשמש כפתרון אידאלי לספורטאים ולחיילים במקום מים וסבון.

קרם הגנה

אפילו הנסיעה בבוקר לעבודה, כשנדמה לכם כי אתם מוגנים בתוך המכונית הממוזגת, חושפת את העור לקרינה. מריחת קרם לחות עם מסנני קרינה יעילים כנגד קרני שמש קצרות וארוכות (UVA ו-UVB) שומרת על עורכם מפני תהליכי הזדקנות מזורזים. מריחת מסנן קרינה היא חובה יומיומית בישראל, גם בעונת החורף בגלל רמות הקרינה הגבוהות. כדי שמסנן קרינה באמת יבצע את המשימה חייבים למרוח את הקרם באופן יסודי ובכמות מספקת על כל הפנים, הצוואר והמחשוף. וכמובן לא לשכוח את גב כפות הידיים החשוף תמידית. בחירת הקרם עם מסנני הקרינה צריכה להיעשות לפי סוג העור ככל שהעור בהיר יותר – דרגה גבוהה יותר.

קרם לחות והזנה

רמת הלחות הגבוהה באוויר יוצרת אשליה כאילו העור אינו זקוק לתוספת של לחות, אבל בימים חמים גוברת ההתנדפות של הלחות הפנימית החוצה בגלל תהליך הקירור העצמי של העור. הלחות על פני העור אומנם מפצה במעט על אובד הלחות הטבעית אבל העור זקוק לתוספת לחות כדי לשמור חיוניותו ולתפקד כראוי. עור יבש זקוק לתוספת גדולה יותר של הזנה בקיץ כדי למנוע את הופעת קמטים הנובעים מהיובש פנימי.

תזונה

תחושת החופשה המאפיינת את ימי הקיץ היא גם מקור לצריכה מוגברת של חטיפים, גלידות ומשקאות מוגזים. שמירה על תזונה נכונה, צריכת פירות וירקות מרעננים, שתיית מים מרובה והימנעות ממאכלים עתירי שומנים רוויים עוזרת לעור ולגוף לשמור על הבריאות ועל מראה חיוני ואנרגטי. לסובלים ממצב עור בעייתי (אקנה) מומלץ בימי הקיץ, בהם הזיעה מוגברת, להימנע ממאכלי חלב, חטיפים מלוחים או ממתקים המעודדים התפרצות פצעונים.
אלכוהול במידה תורם למצב רוח טוב, מעל למידה הרצויה הוא משתקף בצורה מאד לא מחמיאה על עור הפנים, גורם לנפיחות ולכתמים ומעודד איבוד לחות ויובש מוגבר.
שמירה על כללי הטיפוח הבסיסים תעזור לכם לעבור את הקיץ מבלי לפגוע בעור המהווה את מעטפת ההגנה על הגוף. עור בריא ומוגן הוא ה”סוד” לשמירה על הנעורים.

דילוג לתוכן