להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

זמן קיץ! חומצה לקטית ומנדלית

הגיע זמן קיץ! שמש, חם, זיעה ניגרת על עור הפנים, יחד עם פיח ואבק… מזל שיש מזגן, ים, בריכה, ונכון לימים אלה גם רוח קרירה בערבים. בימים האלה עור הפנים שלנו זקוק לטיפול מיוחד. לניקוי טוב מדי יום, לאספקת לחות סדירה, ולחומצות פעילות שישלימו את המלאכה

.
נתחיל מההתחלה… עוד לפני שנדבר על חומצות לעור הפנים, נזכיר לכם שזה בדיוק הזמן להעלות הילוך בכל מה שנוגע להגנה על עור הפנים מהשמש. אם בחורף מספיק לנו להשתמש במקדם הגנה שמכיל SPF15, הרי שעכשיו אנחנו כבר צריכות להעלות את זה ל-30 ו-50, ובמידה ואנו נחשפות לשמש במהלך היום, יש למרוח קרם פעמיים ביום לפחות. סדרתSUN CARE של מעבדות GIGI עונה על הצרכים של כל אחד ואחת מכם. היא הכוללת תחליב הגנה לפנים לעור רגיל עד יבש (SPF30), תחליב הגנה לפני לעור רגיל עד שמן (SPF30), ותחליב הגנה לגוף (SPF30). מוצרי הסדרה מעניקים הגנה רחבה מפני כל סוגי הקרינה לפי התקנות החדשות באירופה, ומכילים מסנני קרינה יעילים המונעים נזקי קרינת שמש ונזקי קרינה אינפרא אדומה (IR) הפוגעת ב-DNA של התאים. ולא פחות חשוב – המרקם של תחליבי ההגנה נעים, הם אינם יוצרים תחושה שומנית, ומתאימים כבסיס לכל סוגי המייק-אפ. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, מתאימים גם לעור רגיש, ועמידים בזיעה.

קרם הגנה לפנים
קרם הגנה SPF30 מסדרת SUN CARE

חומצות לטיפוח הפנים

ועכשיו נתקדם לשכבות העמוקות יותר של העור. זה הזמן להשתמש במוצרים המכילים רכיבים פעילים שמותאמים לקיץ. מה זה אומר? שרכיבים אלה אינם מסכנים את העור בעת חשיפה לשמש. חומצות לקיץ – אולי זה נשמע מאיים, אבל כיום כבר ידועה ההשפעה החיובית של חומצות על העור. מה עוד שמקורן של החומצות שבהן משתמשים בטיפוח העור הוא בתמציות של פירות, חלב וקנה סוכר, ובמינון הנכון הן עושות פלאים לעור הפנים. “כל החומצות שנמצאות היום בשימוש אצל הקוסמטיקאיות של GIGI ובתכשירים הביתיים שלנו הותאמו לטיפול בכמה סוגי עור”, מסבירה מיכל חלילי, מדריכה בכירה במעבדות GIGI ומומחית להצערת העור, “יש להן השפעה מיטיבה, מזינה או מלחלחת באופן יעיל ומהיר מחומרי לחות אחרים, והן גם מסוגלות לחדור דרך השכבה הקרנית”. דברים אלה נכונים לטיפול בקליניקה ולטיפול הביתי.

הכוכבות של הקיץ

בקיץ יש שתי חומצות שמככבות – חומצה מנדלית וחומצה לקטית. חומצה מנדלית היא חומצה אלפא הידרוקסית שמחדשת את מרקם ותפקוד העור, מטפלת בכתמי מלנין קיימים ומעכבת את היווצרותו (מעכבת יצירת כתמי פיגמנטציה חדשים). גדולתה בכך שהיא מתאימה לכל סוגי העור ,כולל עור כהה ורגיש, היא מאזנת ומטפלת בעור שמן, ואינה מייצרת רגישויות ותופעות לוואי בעור. לנו במעבדות GIGI יש קרם לילה משקם מסדרת ESTER C, המשלב נגזרת של ויטמין C עם חומצה מנדלית. מטרתו לשיפור תהליכי ההתחדשות של העור ולתקן את הנזקים המתרחשים בעור בשעות המנוחה. קרם זה מספק חידוש כללי לעור בכך שהוא מנטרל מחמצנים הפוגעים בעור בשעות היום, מבהיר ומפרק כתמי מלנין, מגביר ייצור סיבים אלסטיים למיצוק העור ומעלה את רמת הלחות הטבעית. חומצה לקטית היא חומצה טבעית המיוצרת מחלב, התורמת להתחדשות תאי העור ולשמירה על גמישותו. חומצה זו ידועה בכך שהיא מסייעת להוספת לחות טבעית לעור, וגם להגנה על המעטפת החומצית שלו. מוצר הדגל שלנו עם חומצה לקטית הוא קרם חומצה לקטית 10% לכל סוגי העור מסדרת NUTRI PEPTIDE. זהו קרם פעיל להגברת פעילות החידוש של העור לשימוש בשעות הערב. הוא יוצר פעולת קילוף עדינה, מסייע לתקן נזקים, ומזרז פעולות התחדשות בכל שכבות עור למראה בריא יותר, קורן וחלק בזמן קצר.

NUTRI PEPTID

הסיבה שניתן להשתמש בחומצות אלה גם בעונת הקיץ טמונה בכך שחומצות אלה אינן מייצרות רגישות בזמן חשיפה לשמש. במכון הקוסמטיקה, הקוסמטיקאיות משתמשות בתכשירים המכילים את החומצות הללו במינונים גבוהים אף יותר, וכן רכיבים פעילים נוספים שמותאמים לטיפול של הבהרה וחידוש העור בקיץ.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות של GIGI 

דילוג לתוכן