להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

חומצה לקטית – כל מה שחשוב לדעת

גם את שמעת נפלאות על החומצה הלקטית ותרומתה לעור? חומצת חלב זו היא חומצה טבעית הנגזרת מחלב ובעלת השפעה חיובית על תהליך הצערת העור ואחת ממרכיבי האנטי אייג’ינג הפופולאריים בתכשירי קוסמטיקה.
ברגע שמאמצים שגרת טיפוח קבועה על בסיס חומצה לקטית, ניתן להשיג אפקט טוב יותר של הפחתת קמטוטים וסימני הזדקנות אחרים וכמו כן החומצה הלקטית מטיבה עם עור שנחשף לשמש באופן קבוע (וכידוע, השמש אף היא מאיצה את התבגרות העור).

שומרת על לחות – מקלפת תאים מתים

חומצה לקטית היא חלק מקבוצת חומצות אלפא הידרוקסיות ( (AHAונמצאת במקורות חלביים אבל גם בגוף עצמו ומיוצרת כמנגנון הגנה טבעי של הגוף במהלך פעילות גופנית מאומצת וכך מאותת לגוף להוריד הילוך. בקוסמטיקה היא נחשבת לרכיב לרענון מרקם העור.
כשכבת ההגנה המרכזית, העור שלנו זקוק לחומר פעיל על מנת לעבור תהליך של התחדשות וחומצה לקטית היא חומר פעיל עוצמתי שעובד טוב במיוחד בתהליך של קילוף כימי כמו פילינג. הוא מסייע בהשלת תאי עור מתים ומעודד היווצרות של תאי עור חדשים. פעולת קילוף זו מומלצת במגוון מקרים – צלקות כתוצאה מאקנה וגם כתמי גיל. כלומר, החומצה גם מקלפת את העור וגם מחדשת אותו ויש לה גם השפעה על הבהרת העור יתרון למי שסובלים מפיגמנטציה.

rice exfoliator
פילינג אורז – Ester C

אנחנו לא זקוקים לריכוז גבוה של חומצה לקטית והאידיאל הוא 10% במינון שיאפשר לנו ליהנות ממנה כמקור הזנה אולטימטיבי לעור. במינון זה לחומצה יש יתרון נוסף והוא שימור של לחות או במילים אחרות – הפחתת אובדן מים. מי שסובלת מעור יבש יודעת כמה חשוב ללחח את העור והיטב אבל מבלי שהלחות תתנדף והעור יחזור ליובש ולמרקם מחוספס. חומצה לקטית היא בדיוק מה שהעור צריך לצורך שימור הלחות ושמירה על אלסטיות של העור. החומצה גם מקדמת חידוש קולגן ומכאן גם חידוש המרקם המשמעותי שיש לה.

קראי עוד:

זמן קיץ! חומצה לקטית ומנדלית
הפתרון החומצי

בעדינות אך ביעילות

כאשר משווים חומצה לקטית לחומצות אחרות, אין ספק שחומצה זו נחשבת לחומצה עדינה להפליא במינון של 10% ולכן היא גם תתאים לבעלות עור רגיש או כהה.
תוכלי לשלב את החומצה הלקטית בשגרת הטיפוח שלך באמצעות קרם חומצה לקטית המתאים לכל סוגי העור. בחרי קרם פעיל שנועד לחידוש העור ויוצר פעולת קילוף עדינה וכך מסייע בתיקון פגמים ובהאצת פעולת התחדשות בכל שכבות העור. בחרי קרם המשלב בין החומצה וקומפלקס לחות ייחודי עטוף במוליך פפטידי שלמעשה, משחרר את מרכיבי הלחות בשחרור איטי והתוצאה – הזנת לחות קבועה ועור בורק מאושר עם האנרגיה הנחוצה לו לבניית תאים חדשים ולתיקון נזקי רדיקליים חופשיים. היוועצי עם הקוסמטיקאית שלך לגבי השימוש המומלץ עבורך בקרם ובחומצה לקטית ותיהני מהיופי שיש לחומצה זו להציע עבור העור המתחדש שלך.

קרם חומצה לקטית 10%
קרם חומצה לקטית – Nutri-Peptide
דילוג לתוכן