להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

חומצות אלפא הידרוקסי

הזדקנות העור נובעת משינויים המתרחשים ברקמת החיבור ועקב ירידה ביכולת התחדשות התאים.
התופעה מתבטאת בהופעת קמטוטים וצלקות זעירות הנגרמים מהצטברות תאים של השכבה הקרנית וכן בשל צמצום השכבה ההידרו-ליפידית שעל פני שטח העור, דבר הגורם לעור להיות בעל מראה דהוי ואפרורי.

תפקיד חומצות האלפא-הידרוקסי (AHA)

בין אם חומצות אלו הנן טבעיות או מסונתזות, ידוע כי הן ממלאות מספר תפקידים:
הן מסייעות להסרת התאים המתים, מגבירות את מוצקות העור, מעניקות לו מראה בוהק, מסייעות בהפחתת קמטים וקמטוטים, מטשטשות פגמי עור, בעיקר כתמי פיגמנטציה, מעודדות את ייצור הקולגן, מזרזות את תהליך התחדשות התאים ותורמת לשכבת ההגנה של העור. למרות תפקידיהם הרבים, יש לזכור כי חומצות ה- AHA עלולות לגרום לגירויים ואינן מתאימות לכל סוגי העור, בעיקר עור רגיש ועדין.

חומצות אלפא-הידרוקסי שאינן גורמות לגירויים בעור

חומצות פרחים המופקות מפרח ההיביסקוס (וליתר דיוק מהגביעונים של היביסקוס סבדריפה – Hibiscus Sabdarifa) הן הדור השני של החומצות האלפא-הידרוקסי שאינן גורמות לגירויים. הוכח כי הודות להרכבן וליעילותן הן מספקות לחות לעור ומונעות את איבוד המים (יותר מאשר החומצות הלקטיות). הן בעלות תכונות מחדשות יותר מאשר חומצות האלפא-הידרוקסי מהדור הראשון – ובכל זאת מבלי לגרום לגירויים בעור. כל סוגי העור, אפילו עור רגיש, יכולים אפוא ליהנות מסגולותיהן הרבות.
חומצות פרח ההיביסקוס מגנות על העור ומחזקות אותו. הן מפחיתות את סימני ההזדקנות, מווסתות את ייצור החלב (Sebum) ומעניקות לעור רכות, מראה חלק ואחיד.

חומצות אלו, בעלות ריכוז גבוה של חומצות אורגניות, מתאפיינות בתכולה גבוהה של חומצות מסוג חומצת לימון (10%) ונוכחות חומצה פירווית ממריצה באופן ניכר את התחדשות התאים ללא גרימת גירויים בעור, הודות לשיעור הגבוה של שרף מרגיע שאותו היא מכילה. החומצה הפירווית מעוררת את הסינתזה של הקולגן ושל המוקופוליסכרידים. פעולתה נגד הזדקנות העור נשמרת לטווח ארוך.

דילוג לתוכן