להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

טיפולים קוסמטיים לפני חתונה

עונת החתונות בפתח, ההכנות והסידורים ליום הגדול הם רבים, וכחלק מהם, הן החתן והן הכלה, עושים מאמצים להיראות במיטבם. טיפוח עור הפנים, והכנתו ליום החתונה, הם חלק עיקרי מכך. מרבית הכלות, וגם חלק מהחתנים, פונים לטיפול קוסמטי, במטרה להגיע ליום החתונה עם פנים זוהרים. ניקוי הפנים, ניקוי קומודונים (שחורים), מריחת מסיכות – כל אלה יגרמו לעור להיראות בריא וחיוני. אך מה בדבר עור פנים שכבר רואים עליו את סימני הגיל, או עור שסובל מאקנה או פיגמנטציה? ומה בדבר השותפות הקרובות ביותר לשמחה, החמיות והאימהות, שרואים על פניהן את סימני הגיל?

נתחיל עם הגיל

כיום גיל הנישואים הוא 30 פלוס. בגיל זה יכולה כבר להופיע פיגמנטציה, ישנם קמטוטים, בעיקר סביב העיניים והשפתיים, והקרמים הרגילים כבר אינם עושים את העבודה כמו שצריך. לכן ישנן סדרות קוסמטיות עם רכיבים פעילים יותר שחודרים עמוק יותר לשכבות העור. ישנן סדרות של הבהרה למשל, וקיימים טיפולי מזותרפיה, שמטשטשים ואף מעלימים קמטוטים בעור הפנים, אז כן! ניתן ואפשר לשפר משמעותית את המצב.
קרמים פעילים למשל מתאימים גם למי שסובלת מצלקות של פוסט אקנה (החורים שנראים בפנים כי פעם היה אקנה), שכן הם גורמים להשלת התאים המתים, ומעודדים צמיחה מוגברת של תאים חדשים. אלה קרמים על בסיס רטינול, על בסיס חומצה גליקולית ועל בסיס חומצה לקטית. הם מגיעים ברמת פעילות שונה – עדינים יותר או אגרסיביים יותר, תלוי במצב העור, הגיל, הגוון שלו, ובאופן כללי ניתנים לאחר אבחון של קוסמטיקאית מקצועית.
מה שמבדיל את הטיפולים הללו מהטיפולים השגרתיים שנהוג לעשות לפני החתונה, הוא שאותם יש לבצע חודשים לפני. טיפול לעור הסובל מאקנה יש להתחיל כחצי שנה לפני החתונה. סדרת טיפולי מזותרפיה יכולה לקחת כשלושה חודשים, אולם כיוון שלא בדיוק ידוע כיצד עור הפנים יגיב, וכיוון שזה משתנה מכלה אחת לאחרת, גם כאן רצוי להתחיל כחצי שנה לפני מועד החתונה.

השותפות לשמחה

נעבור לחמיות ולאימהות, שגם הן רוצות להגיע במראה נוצץ וזוהר שכולל גם את עור הפנים. אז אפשר להרים, למצק, לפנות לטיפולי בוטוקס או לטיפולי הזרקות. אבל לפני כן יש כמה דברים שחייבים לדעת, ולהיערך אליהם מספיק זמן מראש. בוטוקס למשל מחזיק כשלושה חודשים. אז נכון שלא כדאי להתחיל שלושה חודשים לפני החתונה כי אז האפקט לא ישמר, אבל בהחלט לא כדאי לעשות את הטיפול שבוע לפני. לבוטוקס לוקח עשרה ימים עד שהוא מתחיל לעבוד. לכן הזמן האידאלי הוא חודש לפני החתונה. ואז אם משהו לא נראה טוב, ואם צריך תיקון, יש זמן לטפל בדרמה…
הזרקות מילוי, לעומת זאת, המבוססות על חומצה היאלורונית, מחזיקות 9 חודשים עד שנה. לפעמים צריך עוד טאץ’ אחד אחרון, ולפעמים עלולים להופיע שטפי דם. לכן הזמן הטוב ביותר, הוא כחודשיים ואף שלושה לפני החתונה.

באופן כללי חשוב לדעת שהעור של כולנו מושפע מהורמוני סטרס, גם אם מדובר בסטרס חיובי, כמו התרגשות לפני חתונה. הסטרס הזה מראה את סימניו ודורש אף הוא טיפול נכון וממוקד. מה שטוב הוא שתחום הקומסטיקה אינו מפסיק להתחדש. חברות קוסמטיקה עושות ימים כלילות על מנת להמציא את הדבר הבא. טיפולי אנטי אייג’ינג ובהם טיפולי פילינג עמוקים, מזותרפיה, בוטוקס והזרקות – כל אחת יכולה למצוא את מה שמתאים עבורה.

 

דילוג לתוכן