להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

טיפול חדשני בהזדקנות העור

מבוא
יחד עם המגמה לחיות חיים ארוכים ובריאים יותר, מספר רב יותר של פציינטים פונים לעזרתם של רופאים בכדי להשיג מראה צעיר יותר. תהליך ההזדקנות הטבעי של העור מתחיל להיות גלוי לעין כאשר מתאר הפנים משתנה, קמטוטים וסימני פיגמנטציה מתחילים להופיע וזאת כתוצאה מצמצום השומן התת-עורי ואובדן הקולגן.

קיימים שני גורמים עיקריים להיווצרות קמטים:

1. נזקי כתמי שמש
2. התכווצות שרירי הפנים
המרכיבים הפעילים בסרום ה- BIOZON DOUBLE EFFECT מבית מעבדות ג’יג’י מטפלים בקמטים אשר נגרמו כתוצאה מחשיפה לשמש ומהתכווצות שרירי הפנים.
לכן בחרנו בקפידה את ארבעת מרכיבי הסרום הפעילים, המתפקדים באופן סינרגטי.

אטיולוגיה

1. נזקי השמש
חובה עלינו להבין את תהליך היווצרות הפיגמנטציה על מנת שנוכל לדון בגורמים מבהירים ודרך הפעולה שלהם.
מלנין, הפיגמנט אשר אחראי על שינוי גוון העור, מתמזג עם תאי הפיגמנט הנמצאים בבסיסה של שכבת העור. תפקידם לספק לעור הגנה מפני קרני השמש. הם מסננים את קרני השמש כאשר אלו חוצים את שכבת העור העליונה. שינוי גוון העור תלוי בסוג ובכמות המלנין המיוצר. הפנוטיפים שחומי העור הינם בעלי פיגמנטציה טבעית שחורה עזה ולכן הם נהנים מהגנה מרבית מפני נזקי השמש. לפנוטיפים הלבנים והאסיאתים גם כן פיגמנטציה שחורה, אך היא פחות עזה, ולכן ההגנה שלהם מפני נזקי השמש משתנה במידה ניכרת. לפנוטיפים אדומי השיער, פיגמנטציה בהירה אשר אינה מעניקה הגנה.
המלנין מתמזג ב-melanosomes אשר נמצאים בתא הפיגמנט. לאחר מכן מועברים לתאי הקרטין השכנים, בו הם מעבירים את המלנין. בשלב זה מופחת המלנין אצל הפנוטיפים הלבנים ואדומי השיער, מופחת באופן חלקי אצל הפנוטיפים האסיאתים ונשאר כמעט ללא שינוי אצל הפנוטיפים שחומי העור.

חילוף החומרים במלנין:

שני סוגי מלנין מתמזגים מאותה חומצת האמינו אשר נקראת Tyrosine, אשר בעקבות ריאקציה כימית נהפכת ל- Dopoquinone ע”י פעולת ה-Tyrosinase

IDB LIGHT

הינו מרכיב רב-עצמה. הגורם הפעיל בו הינו ה-Idebenone. מבנהו דומה למבנה של הקואנזים Q10 אשר נמצא בשימוש נרחב בתחום הקוסמטיקה רפואית. הוכח כי ביכולתו של ה- Idebenone לבלום את סינתזת המלנין וכי הוא הינו בעל יכולת הבהרה בעלת עצמה הדומה להידרוכינון אך עם זאת בטוח יותר לשימוש.
כגורם המפחית את סימני הפיגמנטציה, בולם ה-IDB באופן הפיך חמצון אנזימטי של האנזים האחראי על ייצור המלנין (tyrosinase), ודיכוי של התהליך המטבולי בתא הפיגמנט. אף על פי כן, חשיפה לשמש או לקרניים אולטרא סגולות גורמת לפיגמנטציה חוזרת,לכן חשוב מאוד להימנע מחשיפה על ידי שימוש במקדם הגנה רחב טווח. המרכיב מכיל מערכת מוליכה פעילה הארוזה בקפסולות זעירות ((liposomal system) המאפשרת חדירה לעומק העור ביעילות מוגברת.
2. התכווצות השרירים
הבעות הפנים מושפעות מפעולות שרירי הפנים. כווץ שרירים רצוני ובלתי רצוני משחק תפקיד מרכזי בהבעת רגשות שונות כגון פחד, דאגה, וכעס. אך, עם זאת, קמטי הבעה מודגשים מידיי הינם לעיתים בלתי מקובלים הן מבחינה קוסמטית והן מבחינה חברתית.
אחד הגורמים לקמטים הינו פעילות מוגברת של שרירי הפנים. גורם נוסף הינו רפיון הדרגתי של סיבי הקולגן עקב תהליך ההזדקנות.
שלושה חומרים פעילים הינם בעלי השפעה עצומה בהפחתת קמטים עדינים הנגרמים עקב כווץ שרירי הפנים.

Syn®-Ake :

הינו פפטיד קטן המחקה את פעולת הארס של נחש הצפע (Temple Viper), ע”י צמצום פעולת השריר. מרכיב זה מצמצם את תדירות התכווצות תאי השריר ע”י חסימה של קולטני השריר. בדיקות אשר נערכו על מתנדבים הראו כי ה- Syn®-Ake הינו מרכיב מעולה לטיפול בקמטים.

Antarcticine

הינו גליקופרוטאין אשר מסווג כחומר מרכך ומייצב. הוא מופק מסוג של בקטריה חדשה הנמצאת בתחתית קרחון הנמצא באנטרקטיקה. בדיקות הראו כי ל- Antarcticine אין תופעות לוואי או אפקט רעלי וכי הוא אינו גורם לגירוי בעור.
דרך הפעולה:
· מגביר את ייצור הקולגן
· מפחית קמטוטים וקמטים
· מגביר את היווצרות האלסטין
· מפחית נזקים הנגרמים ממפגעים סביבתיים
· מגביר את הלחות הטבעית של העור (NMF)
· משפר את יכולת הריפוי של העור

Argireline

ה-Acetyl Hexapeptide 8 פועל על ידי מניעת גירוי יתר של שרירי הפנים. בעת השימוש ב- Argireline, שרירי הפנים שלנו נרגעים וכתוצאה מכך, הקמטים מופחתים. כמו כן, מרכיב זה מעקב את התדרדרות הקולגן והאלסטין.
סיכומי המחקר אודות ביוזון דאבל אפקט של ג’יג’י
· חודר לעומק העור ומונע התכווצות שרירים אשר גורמים לקמטים
· מונע גירוי יתר של אותות כימיקלים ומרגיע את שרירי הפנים
· מורכב מחומרים פעילים אשר מגבירים את ייצור הקולגן
התוצאה: פחות קמטים, עור צעיר ומוצקיות

דילוג לתוכן