להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

מסכה מתקלפת – second skin mask

GIGI מציגה את מסכת הדור החדש, המשלבת חומרים פעילים ומרקם גמיש היוצר אפקט מרענן ומחדש לפנים. מסכת ה-Second Skin המתאימה לשימוש ביתי.

Second Skin Mask מצטרפת למגוון המוצרים החדשניים והפעילים שהקנו לסדרת NUTRI PEPETID פופולאריות ומוניטין בינלאומי. המסכה מחזירה לאופנה את המרקם הגמיש והמתקלף שהיה פופולרי בשנות ה-80 – בנוסחה חדשה ובתוספת מרכיבים טבעיים.

יתרונות הפחם הפעיל

בשנה האחרונה זכה הפחם הפעיל לכותרות בעולם הטיפוח בזכות יכולותיו הטבעיות לבצע פעולת דיטוקס ללא גירויי – סיפוח וטיהור של רעלנים – המצטברים בעור בגלל אורח החיים האורבני. הפחם סופח את הכימיקלים הרעילים ה’מתיישבים’ על העור, סותמים נקבוביות, וחודרים למערכת הקפילרית המזינה את התאים. במגע עם העור הפחם יוצר פעולת סיפוח טבעית הלוכדת רעלנים, עודפי שומן, תאים מתים ולכלוך מצטבר. מרקם המסכה הגמיש מסייע לפעולת הטיהור על ידי יצירת אפקט אטימה המגביר את זרימת הדם. זרימת הדם גם מסייעת לטיהור הרעלנים ומעודדת תהליכי התחדשות בעור. פעולת הקילוף של המסכה מהעור יוצרת השלה פיזית של תאים מתים משכבת העור העליונה, ניקוי נקבוביות וחושפת עור פנים רענן, ורדרד ומוכן להתמודדות היומיומית של העור עם תכתיבי החיים האורבניים.

המסכה מתאימה לכל סוגי העור לגברים ולנשים, לטיפוח אישי 1-3 פעמים בשבוע.

אופן השימוש: מורחים שכבה על הפנים, סביב העיניים וסביב הפה. משאירים למשך 20-15 דקות או עד להתמצקות מלאה. מסירים מכיוון הסנטר בקילוף עדין כלפי מעלה. שוטפים את השאריות במים פושרים ומשלימים את הטיפוח במריחת קרם לחות.

לנשים: המסכה המתקלפת מומלצת לטיפול בעור עייף ודהוי הסובל מחשיפה מוגברת לערפיח, קרינה, מתח ואיפור יומיומי. מומלץ למרוח את המסכה בשעות הערב, להשאיר ל-15 דקות, להסיר ולסיים את הטיפול עם “קרם לילה מזין” מסדרת נוטרי פפטיד.

לגברים: המסכה המתקלפת מומלצת לשימוש לאחר הגילוח להעצמת פעולות הטיהור, מניעת צמיחה פנימית והרגעת העור. לעור דהוי ועייף מומלץ לסיים את הטיפול עם “קרם לילה משקם” מסדרת אסטר C.

יתרונותיה העיקריים של המסכה המתקלפת:

• סופחת ומטהרת רעלנים המצטברים בעור
• מזרזת זרימת דם ומעודדת תהליכי התחדשות בעור
• מצמצמת נקבוביות ומעניקה גמישות ורכות
• מסירה תאים מתים ויוצרת מרקם אחיד
• מעדנת ומעלימה קמטוטי יובש
• מעניקה לעור מראה רענן, בהיר ומלא חיים

ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות של GIGI כאן

דילוג לתוכן