להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

ראיון עם רנתה מייטיס

היא אינסטבלוגרית ויוטיוברית בעלת שיק פריזאי, היא מנהלת קהילה מצליחה של בלוגריות בפייסבוק.
בבלוג שלה תוכלו לקבל טיפים בנושא טיפוח ואופנה ואפילו תוכלו להעשיר את הידע שלכם בשיווק באינסטגרם, ובסטורי שלה… שמח ומעניין במיוחד. רנתה ביקרה במעבדות ג’יג’י וניצלנו את ההזדמנות לשוחח קצת כדי להבין איך הכל התחיל.

ספרי לנו קצת על עצמך?
היי אני רנתה, אינסטבלוגרית אופנה, טיפוח וכל מה שמסביב ויועצת אסטרטגית לעסקים בתחום הסושיאל, אני בת 28, בת זוג של רז ואמא של ג׳וני הפקינז.

איך נולד אצלך הרעיון לפתוח בלוג אופנה ולייף סטייל?

תמיד אהבתי אופנה ובייחוד אופנה יד שנייה ווינטג׳ ורציתי לחלוק את האהבה הזאת עם העולם, רציתי להכיר נשים נוספות ומדהימות בתחום ולהקים סוג של קהילה שאיתה אוכל להיות אני. מתוך המקום הזה נולד המותג שלי Papionella by Renata והיום אני גאה לומר שיש לי קהילה לא פחות ממדהימה ושהכרתי נשים חזקות ומדהימות בזכותה.

על מה חשוב לשים דגש בניהול בלוג בנושא טיפוח?

מבחינתי הדבר החשוב ביותר, הוא אותנטיות. להיות כמה שיותר אמיתית, אותנטית, להגיד תמיד את מה שאת באמת חושבת ולהיות בלי מסכות, לא לפחד לעשות שיתופי פעולה, להיות פתוחה לרעיונות חדשים וכל הזמן להיות עם האצבע על הדופק לגבי חידושים בתחום.

רנטה מייטיב בלוגרית

בואי נדבר קצת על אינסטגרם, בלוגרית אופנה וטיפוח חייבת היום שיהיה לה אינסטגרם מרשים. איך את דואגת לייצר תכנים רלוונטיים עבור העוקבים שלך?

השראה, השראה ועוד קצת השראה… תמיד לשאוב השראה מהעולם, וכמובן לא לפספס שום הזדמנות לייצר תוכן, גם אם זה אומר לעצור אנשים רנדומליים ברחוב ולבקש מהם שיצלמו אותך כי בדיוק לבשת אאוטפיט הורס.

אירחנו אותך ב-GIGI לטיפול פנים ואבחון מקצועי של העור. שתפי אותנו בחוויה שעברה עלייך?

הטיפול היה בחדר ממוזג, נעים ועם מוזיקת רקע מרגיעה. את הטיפול עשתה לי מיכל המהממת שאבחנה לי את העור בצורה מדהימה, גרמה לי להרגיש הכי בנוח שיש ולרגע לא הרגשתי ששופטים אותי. הטיפול עצמו היה פשוט מדהים, העור שלי הרגיש הרבה הרבה יותר חלק, נעים וזוהר! אני בדרך כלל ממש חוששת מטיפולי פנים, אבל זה היה מושלם.

מה מוצר הטיפוח/איפור שאת לא יכולה לוותר עליו?

יש שניים, האחד זה פילינג אורז של ג׳יג׳י שאני משתמשת בו באדיקות כל בוקר, ממש כמו שאני שוטפת פנים ומצחצחת שיניים, אני משתמשת גם בפילינג אורז שעושה לי ניסים ונפלאות בעור, והשני הוא קרם הגנה כי אין דבר כזה לצאת מהבית בלי קרם הגנה על הפנים.

טיפ הזהב שלך לטיפוח העור?

לשתות כמה שיותר מים, להתאמן ולקחת פרוביוטיקה, שעושה נעים בבטן וגם משפיע על עור הפנים.

בלוגרית רנטה מייטיס
מה המוצר של GIGI שאת הכי אוהבת?
יש הרבה, אבל ללא ספק הפילינג אורז.

גלי לנו משהו שלא יודעים עלייך?
אני סופר מבולגנת ושכחנית, אני שוכחת הכל בכל מקום ועושה לעצמי כל הזמן פתקים טיפשיים קטנים כאלה לא לשכוח דברים כמו מטען ברכבת.

משהו\מישהו שמעניק לך השראה?
הכל, כולם, וכל הזמן. בכל מקום שאת נמצאת בו יש השראה, רק צריך לראות אותה.

‎תכנית מרגשת להמשך הקיץ?
אנחנו טסים ממש בקרוב לטיול של שבוע בפולין, בעיקר נופים מדהימים שיעשו לי יופי גם באינסטוש.

‎ציטוט אהוב.
להיות. זה הכל. פשוט להיות. כאן ועכשיו.
(משפט שמלווה אותי כבר המון זמן, לא זוכרת מאיפה הוא, מאוד יכול להיות שאני המצאתי את זה חח).

לאינסטגרם של רנתה https://www.instagram.com/papionellabyrenata/

לבלוג של רנתה http://www.papionellabyrenata.com/

דילוג לתוכן