להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

תערוכה במונקו – אנטי אייג’ינג

מדי שנה מתקיים במונקו אשר במונטה קרלו צרפת קונגרס אנטי אייג’נג הגדול והמפורסם בעולם.

כנס זה מיועד לרופאים שבאים להתעדכן בחידושים בתחום.

השנה החלטתי לנסוע לשם ולראות במה מדובר. כאסטטיקאית יש לי קשר עם רופאים מזריקים ופלסטיקאים ואני נעזרת בהם בעבודתי היום יומית עבור לקוחתי, כך שעניין החידושים האסתטים חשוב לי ביותר.

במהלך ביקורי נפגשתי עם רופאים מכל העולם, מפורסמים יותר ומפורסמים פחות.

הציגו שם בעיקר זריקות מילוי מכל הסוגים ומזותרפיה. הרי כולנו חולמים על מראה צעיר טבעי .

הטרנד העולמי הוא לנסות לדחות את מגע הסכין ולהיעזר בחומרי מילוי כדי למלא קמטים ושקעים שנוצרו עם הזמן.

בישראל ישנם רופאים נהדרים שרובם עושים עבודה יפה ועדכנית עם החומרים החדשים בעולם למרות שלעיתים רואה אני הזרקה מוגזמת הנראת לעין.

לאחר טרנד מילוי השפתיים, מגיע תורם של עיצוב הלחיים שהפך למבוקש ביותר. ישנם חומרי מילוי מיוחדים למטרה זו. זהו טיפול שבו מוגדל הנפח,
למעשה מפסלים מחדש את עצמות הלחיים, כך שהן חוזרות להיות גבוהות ומלאות, למראה צעיר ורענן יותר.

בתערוכה במונקו הציגו חברות שונות חומרי מילוי המיועדים לאזור הלחיים. כמו כן הוצגו מחטים המשמשים להזרקה דקה וארוכה יותר. ישנם רופאים שמעדיפים למלא את האזור בדרך שונה – דרך קנולה. הקנולה הינה צינורית ארוכה וגמישה שדרכה מוחדר החומר הרצוי ולא כהזרקה ע”י החדרה של מחט המצריכה דקירה במספר מוקדים. הזרקה דרך קנולה נועדה לצמצם את תופעות הלוואי, וכן להחדיר חומר לשטחים נרחבים יותר כגון: הלחי או הסנטר באמצעות חדירה אחת שמאפשרת מילוי אחיד ורציף יותר.

כך שהזרקה דרך קנולה הופכת לקלה מהירה ובטוחה יותר.

הקשבתי בעיקר להסברים אודות החומרים והשיטות החדישות שהוצגו”.

בנוסף להצגת חומרי המילוי, סוגי מחטים שונים והקנולות, הוצגו גם מכונות המזות רפיה….לראשונה הוצגו גם מכונות שבהן תוכלנה הקוסמטיקאיות להשתמש במכון שלהן, מכונות שעד לאחרונה היו מיועדות לשימוש רופאים בלבד”.

בטיפול באמצעות מכונות המזות רפיה נעשה שימוש בהזרקות מיקרוסקופיות של ויטמינים ומינרלים כגון: חומצה האלורונית ואנטי אקסידנטים למינהם.

בטיפול שנעשה עד כה על ידי רופא, מוזרק חומר המילוי באמצעות אקדח הזרקות או מכונה חשמלית שבקצה שלה ישנן מספר מחטים שמאפשרים חדירה עמוקה. דקירות המחטים נעשית בצורה מבוקרת המעוררת את העור לצורך ריפוי, כך שבתהליך עצמו ניתן להחדיר ויטמינים וחומרים פעילים. הטיפול כמעט אינו כואב ותוצאות הטיפול יעילות שבסופן מראה העור מלא ומתוח”.

בעבר הורשה לקוסמטיקאית להשתמש במזו רולר… המכוסה במחטים זעירות שמגלגלים הלוך ושוב על הפנים לאחר מריחת הסרום או הקרם. כיום אפשר לעשות זאת ע״י מכונה קטנה עם ידית שבקצה ישנן מס’ מחטים זעירות אשר דוקרות את העור בצורה מרוכזת ומבוקרת יותר, באזורים הנבחרים כגון: צלקות אקנה, פגמנטציה להבהרה או על כל אזור שדורש טיפול.

למה עוד נייחל…

היום יש לנו את כל הכלים לעזור לכולן להיראות טוב יותר!

כשנראים טוב מרגישים טוב!

מאת סיגליה גרשון לנדאו

דילוג לתוכן