קרם הגנה

הקיץ החם מחייב אותנו לנקוט בכמה אמצעי זהירות, ולהתנהל בצורה אחרת בכל מה שנוגע לעור הפנים שלנו. הנה 10 טיפים שיסייעו לעור שלך לצלוח את הקיץ בשלום…

1. לחות והגנה

השמש מייבשת את העור, והמעבר בין החוץ החם, לפנים הקר, מייבש אף הוא. לכן יש למרוח קרם לחות על הפנים כמה פעמים ביום. כמו כן, חשוב לשמור על עור הפנים בעת חשיפה לשמש. אחד מנזקי השמש הוא כתמי פיגמנטציה. השתמשי בקרם הגנה מתאים, והקפידי למרוח אותו כמה פעמים ביום לפי הצורך. במעבדות ג'יג'י פיתחנו את סדרת SUN CARE: סדרת מוצרי הגנה לעור הפנים המכילים מסנני קרינה חדשים למניעת נזקי קרינת UVAוUVB-. עזרים נוספים הם כובע, משקפי שמש, שמשייה ואף ביגוד ארוך. כמו כן רצוי להימנע משהייה בשמש בין השעות 9:00 בבוקר ל-17:00 אחר הצהריים.

2. לטיול יצאנו

בכל טיול בארץ או בחו"ל, השתמשי בתכשיר הגנה בעל מסנן קרינה גבוה. כמו כן, חשוב לדעת שטבילה במי הים המלוחים או במי הבריכה מלאי הכלור, מייבשת את עור הפנים וגורמת לנזק. ביציאה מן הים או מהבריכה, זכרי לשטוף את עור הפנים בהרבה מים נקיים, ולחדש את מריחת קרם ההגנה.

3. זיעה לכלוך ומה שביניהם

בקיץ, הפרשת הזיעה מוגברת -גם מנקבוביות עור הפנים. השילוב של הזיעה והלכלוך שבאוויר, מצריך ניקוי יסודי יותר של העור.

4. על מים מיסליירים כבר שמעת?

חובה בכל תיק טיפוח. מים מיסליירים –  להסרה זריזה ויעילה של איפור מהעיניים ומהפנים. שלא יהיו לך תירוצים…. המים המיסליירים של ג'יג'י מסירים את כל סוגי הלכלוך והאיפור, אינם שמנוניים, אינם מכילים אלכוהול ואין צורך לשטוף אותם מהפנים. הם מרעננים את עור הפנים, ומעניקים לו איזון מושלם.

5. תזונה שמגנה על העור

ישנם סוגי מזון שעוזרים להגנה של העור מפני השמש. ירקות ופירות אדומים, ירוקים וכתומים ואפילו בירה ויין אדום מכילים נוגדי חמצון החיוניים לגוף. גם דגים ואגוזים המכילים אומגה 3, ואפילו תה ירוק – הם מזונות שמפחיתים את נזקי הקרינה ותורמים למניעת סרטן העור. במקביל, מומלץ להימנע מאכילת מזונות עתירי שומן המעלים את הסיכון להתפתחות סרטן העור בעקבות חשיפה לשמש.

6. מתקדמים בקצב מהיר

כיאה לעידן המודרני גם בתחום הקוסמטיקה קיימים תכשירי טיפוח מולטי­פונקציונאליים, שמקלים על שגרת הטיפוח ומסייעים לשמירה נכונה, ויעילה על עור הפנים. בדקי עם הקוסמטיקאית שלך מה היא ממליצה עבור עור הפנים שלך.

7. טיפ לצעירות

ניקוי עור הפנים חשוב עבור כל אחת, אבל במיוחד לצעירות. יש לשים דגש גדול יותר על ניקוי יסודי, וכמובן להשתמש בקרם לחות על בסיס מים כדי לא להעמיס על בלוטות החלב.

8. ועוד אחד לבוגרות

לנשים בוגרות חשוב יותר לשים דגש משמעותי על הגנה מפני השמש. מי שנוהגת להשתמש ברטינול וחומצות למיניהן בלילה, צריכה לעבור להשתמש בקרמים על בסיס חומצות לקטית ומנדלית, הממשיכות לחדש את העור ולשפר את מראהו ותפקודו, ואינן מסוכנות בעת חשיפה לשמש.

9. מים מים ועוד מים

בקיץ יש לשתות הרבה מים – גם אם אתן לא מרגישות צמאות. שתיית מים בכמות מספקת שומרת על הלחות בגוף, ומשפיעה על מראה העור.

10. ואיך אפשר בלי שינה טובה?
נסו להקפיד על שינה סדירה של שבע שעות לפחות. שינה תורמת לבריאות העור ולקיום של תהליכי התחדשות.