להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

קרם הגנה לפנים – עובדות שאת חייבת לדעת!

נראה שהמנטרה למזג אוויר חם היא: “פחות זה יותר טוב”. אף אחת לא רוצה למרוח שכבות של מוצרים שיתמוססו ינזלו תוך דקות אחרי המריחה. אבל יש שלב חיוני אחד שבו אסור לעולם לעגל פינות – מריחת מסנן קרינה. פגמים רבים, מקמטוטים וקמטים ועד כתמים חומים על העור, נגרמים במידה רבה על-ידי השמש, שלא לדבר על סרטן העור, כשמדי שנה 10,000 אנשים לוקים במחלה זו. אם זה לא משכנע מספיק, חשבי על ארבע העובדות הבאות:

90% מסימני ההזדקנות הנראים לעין נגרמים על-ידי השמש.

כל רופאי העור מסכימים: השלב החשוב ביותר במניעת הזדקנות שאפשר לעשות הוא להשתמש כל יום במסנן קרינה!
קרני ה-UVA הן הקרניים שגורמות להזדקנות, מאחר שהן גורמות לכל הסימנים של הזדקנות בטרם עת: קמטים, קמטוטים, יובש, מצבי דלקת, שבירת סיבים אלסטיים ועוד. ומה עם קרני UVB? במילה אחת: סרטן. לכן, אנו ממליצים לא לקחת סיכון: השתמשי בכל יום בקרם הגנה לפנים הכולל מסנן קרינה בעל טווח רחב שמגן מפני קרני UVA/UVB.
מחקרים חדשים מעידים כי שימוש יומיומי במסנן קרינה יכול אפילו לשקם נזקים קיימים של השמש.

למה קרם הגנה לפנים כה חשוב?

עד 80% מקרני ה-UV המזיקות של השמש יכולים לחדור לעור, אפילו בימים מעוננים!
העובדה היא שאת זקוקה להגנה בכל יום ויום. את בוודאי זוכרת את החופשה עם ימים מעוננים או באתר סקי בהן קיבלת כוויות שמש, כי לא הרגשת את חום השמש כסימן אזהרה. את השהייה בבריכה או בים ואחריה עור אדום בדרגת כוויה 2. גם בחיי היומיום את לא מוגנת אפילו כשאת בתוך מבנה או במכונית. חלונות בדרך כלל לא מסננים את קרני ה-UVA, שחודרות עמוק לתוך העור וגורמות לנזקים. תמיד החזיקי את Sun Care Protecting Moist במקום נגיש, כדי להגן על העור שלך מפני כל סוגי הקרינה ובכל מזג אוויר.

עלייך למרוח קרם הגנה מחדש אחת לשעתיים

מריחה אחת של קרם הגנה בבוקר זה פשוט לא מספיק! האתר SkinCancer.org ורשות המזון והתרופות האמריקאית ממליצים למרוח מסנן קרינה מחדש לפחות אחת לשעתיים. מוצרי ה- Sun Careהחדשים שלנו מאפשרים לך להגן על העור ולמרוח את מסנן הקרינה גם על האיפור .

סרטן העור עלול לפגוע בכל אחד – מכל מוצא אתני ועם כל גוון עור.

כל אחד עלול לחלות בסרטן העור, בלי קשר לגזע. יש תפיסה שגויה ונפוצה מאוד שאנשים עם גווני עור כהים חסינים מפני נזקי השמש. ההבדל היחיד הוא שבעור כהה קשה יותר לראות סימני הכוויה ואת הנזקים. Sun Care מספק מקדם לכל גוון עור הגנה ברמה של SPF 30, ואל תשכחו להתמרח שוב כל כמה שעות עם קרם הגנה!

דילוג לתוכן